1 Verzendkosten & levertijd

1.1 Hoeveel zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten bedragen: €4,95. Bij een bestelling boven de 60€ vervallen de verzendkosten.
Klanten uit Culemborg kunnen bestelde producten gratis door ons aan huis laten bezorgen in Culemborg. 
Gebruik daarvoor bij het afrekenen de kortingscode: Culemborggratis  
Let op: Mocht het orderbedrag, na eventuele retournering van één of meerdere producten, toch onder de 60€ uitkomen dan moeten we je helaas alsnog de verzendkosten in rekening brengen.  

1.2 Wat is de levertijd?
Afhankelijk van de voorraad in ons magazijn in Culemborg zullen producten soms rechtstreeks vanuit de groothandel of producent aan u geleverd worden. 

  • Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij controleren dagelijks de voorraad bij onze groothandels maar het is mogelijk dat een product niet meer leverbaar is of een langere levertijd heeft.
  • Wij streven er naar om uw bestelling binnen 48 uur bij jou af te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
  • Over het algemeen zal de aflevering op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

2 Betalen

2.1 Hoe kan ik betalen?

  • U kunt veilig betalen via Ideal


3 Voorraad

3.1 Zijn alle artikelen op voorraad?

  • Onze producten worden rechtstreeks vanuit de groothandel of producent naar u verzonden.
  • Wij controleren dagelijks de voorraad bij onze groothandels maar het is mogelijk dat een product niet meer leverbaar is of een langere levertijd heeft.
  • U kunt voordat u een bestelling plaatst, een mail sturen naar algemeen@ketzy.nl. Dan kijken wij het voor u na.


4 Bedenktijd & Retour

4.1 Hoe lang heb ik bedenktijd?

  • Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.
  • Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
  • U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
  • Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via algemeen@ketzy.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

4.2 Kan ik een product ook ruilen?

  • Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met algemeen@ketzy.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product en het verzenden van het nieuwe product.


5 Garantie

 5.1 Heb ik garantie op en product?

  • Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
  • Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek, melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


6 Contact

 6.1 Hoe kunt je contact met ons opnemen?

  • Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren via het contactformulier aan de rechterzijde in te vullen.
  • U kunt ook mailen naar algemeen@ketzy.nl

6.2 Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

  • Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via algemeen@ketzy.nl
    We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.


7 Klacht

 7.1 Ik heb een klacht.

  • Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Geef uw klacht door via mailadres algemeen@ketzy.nl
×
×

Winkelmand

Voeg 60,00 toe voor GRATIS verzending